Kedves Látogató! Weboldalunk használatával jóváhagyod a Cookie-k használatát.
 
 

Friss hírek

arr3Türelem... Megnövekedett a kiszállítási időIdén - a rendelésszámok alapján - legalább 4-szer annyian szeretnétek karácsonyra saját díszeket... arr3INGYENES kiszállítás 20.000 Ft felett20.000 Ft feletti vásárlás esetén a házhoz szállítás futárszolgálattal bankkártyás vagy átutalásos... arr314 napos pénzvisszafizetésNem tetszett? Sajnáljuk! A csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül ha visszajuttatod nekünk...

Legnépszerűbb


» Rendelés törlése
Rendelés törlése

 

Ha még átvétel előtt szeretnéd lemondani a terméket, kérjük, hogy az "Ügyfélszolgálat" menüpont alatt található "Rendelés törlése" menüpont alatt található űrlap kitöltésével jelezd ezt a szándékodat.  

FIGYELEM!

Rendelést lemondani csak addig tudsz, amíg a csomag kiküldésre nem kerül. Amint a csomagodat átadtuk a futárszolgálatnak, már csak elállni tudsz a rendeléstől, de ebben az esetben a visszaküldés díja Téged terhel.

 

MEDDIG ÉRDEMES A LEMONDÁSSAL ÉLNI?

A lehető leghamarabb, de legalább:

  • Raktáron lévő termékek estében: Mielőtt megkapod visszaigazoló e-mailünket, arról, hogy rendelésedet feldolgoztuk (az automatikus e-mailt követő 1. e-mail).
  • Raktáron nem lévő termékek esetében: Mielőtt megkapod visszaigazoló e-mailünket arról, hogy a megrendelt termék megérkezett a raktárunkba (az automatikus e-mailt követő 2. e-mail).

E-mail-ben történő lemondás esetén levelednek a rendelés lemondása tárgyat add. Felhívjuk szíves figyelmedet, hogy amennyiben nem az űrlapot használod, nem garantáljuk, hogy üzenetedet időben feldolgozásra kerül! Ebben az esetben a csomagot kötelező átvenni.

A reklamáció nélkül át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a kiküldés és visszaszállítás díját a Szolgáltató az ÁSZF-nek megfelelően a Megrendelőre terheli, és újbóli kézbesítés kizárólag előreutalás esetén vállalunk.

 

N2E2MD